Algemene Gegevens
Bio-Mondcentrum Eyckholt
Prof. Dr. Curd M.L. Bollen
Eyckholtstraat 1
6116 BR Roosteren – Nederland
Tel.: (+31)-(0)-464495595
Mail: balie@mondcentrumeyckholt.nl
U bent bij ons welkom in meerdere talen, namelijk:
– Nederlands (maar ook enerzijds in het Vlaams & anderzijds in het Limburgs);
– daarnaast Duits;
– verder Engels;
– ten slotte Frans.
De praktijk is bovendien makkelijk toegankelijk voor personen met een handicap. Alle faciliteiten liggen namelijk op de begane grond. U kunt eveneens voor de deur parkeren. Voor meer info kijk bij “route“.
Er is gratis WiFi voor u. De gegevens om in te loggen kunt u daartoe aan onze balie opvragen.
Wachttijden
Gegevens over onze wachttijden:
– intake: u moet dus ongeveer 2 weken wachten voor een afspraak enerzijds;
– behandelingen: u dient meestal dus 2 tot 3 weken geduld te hebben anderzijds;
– spoedgevallen: wij maken echter binnen de 24u tijd binnen onze werkdagen.
Openingstijden
Hier vindt u de gegevens over de tijden waarop wij geopend zijn.
We zijn iedere werkdag geopend en bereikbaar. Telefonisch neemt u echter best contact in de voormiddag. In de namiddag zijn we enkel te bereiken via een noodnummer, hetgeen u verneemt via het bericht op onze automatische telefoonbeantwoorder.
Buiten deze tijden zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
Maandag: 09u00 – 13u00 (enkel telefonisch)
Dinsdag : 09u00 – 17u30
Woensdag: 09u00 – 16u30
Donderdag: 09u00 – 17u30
Vrijdag: gesloten
Weekend: gesloten
Gegevens Wachtdienst
- tot 1 week na een chirurgische ingreep via prof. dr. Bollen. U krijgt zijn mobiele nummer mee na de chirurgische ingreep. Vanaf 1 week na uw chirurgische ingreep, mag dit nummer NIET meer gebruikt worden!
- voor alle andere spoedgevallen belt u de nooddienst tandartsen: 085 77 335 77
Vragen
Indien u vragen van inhoudelijke aard heeft, rond het behandelplan, de begroting of een rekening; dan kunt U ons best even mailen (balie@mondcentrumeyckholt.nl). Voor ons is deze communicatie makkelijker omdat we ons op voorhand even kunnen inlezen in uw gegevens, de vraag en/of het probleem. Bij direct telefonisch contact over dit soort onderwerpen is het zelden mogelijk een pasklaar antwoord te formuleren.
Prof. Bollen is telefonisch niet bereikbaar voor patiënten. U dient steeds contact op te nemen met het secretariaat. Alle communicatie verloopt via de secretaresse en/of praktijkmanager.